Sicondu l'ultime nutizie ricevute da Senghor Logistics, per via di e tensioni attuali trà l'Iran è Israele, u trasportu aereu inEuropahè statu bluccatu, è parechje cumpagnie aeree anu ancu annunziatu messa à terra.
Eccu l'infurmazioni publicate da alcune cumpagnie aeree.
Cumpagnie aeree malesi
"A causa di u recente cunflittu militare trà l'Iran è Israele, i nostri voli MH004 è MH002 da Kuala Lumpur (KUL) àLondra (LHR)devenu esse deviati da u spaziu aereu, è a rotta è u tempu di volu sò allargati, ciò chì affetta seriamente a capacità di carica di volu nantu à sta rotta. Dunque, a nostra cumpagnia hà decisu di suspende a ricezione di carichi à Londra (LHR) daDa u 17 à u 30 d'aprileU tempu specificu di ricuperazione serà notificatu da a nostra sede dopu a ricerca. Per piacè, urganizate u ritornu di e merchenzie chì sò state consegnate in magazzinu, annullate i piani o e prenotazioni di u sistema in u periodu sopra indicatu.
Cumpagnie aeree turche
A vendita di spazii di volu di merci aeree versu destinazioni in Iraq, Iran, Libanu è Ghjordanu hè stata chjusa.
Cumpagnie aeree di Singapore
Da avà finu à u 28 di stu mese, l'accettazione di merci spedite da o per l'Europa (eccettu IST) serà sospesa.
Senghor Logistics hà clienti europei chì spessunave per via aerea, cum'èu Regnu Unitu, Alemagna, ecc. Dopu avè ricevutu l'infurmazioni da a cumpagnia aerea, avemu avvisatu i clienti u più prestu pussibule è avemu cercatu attivamente suluzioni. Oltre à fà attenzione à i bisogni di i clienti è à i piani di spedizione di volu di varie cumpagnie aeree,trasportu marittimuèmerci ferroviariefacenu ancu parte di i nostri servizii. Tuttavia, postu chì u trasportu marittimu è aereu piglia più tempu chè u trasportu aereu, avemu bisognu di cumunicà u pianu d'impurtazione cù i clienti in anticipu per pudè fà un pianu più adattatu per i clienti.
Tutti i pruprietarii di carichi chì anu piani di spedizione, per piacè capiscenu l'infurmazioni sopra. Sè vo vulete sapè è dumandà infurmazioni nantu à u trasportu nantu à altre rotte, pudetecuntatta ci.
Data di publicazione: 16 d'aprile 2024