L'Associazione di Spedizioni è Logistica di Hong Kong (HAFFA) hà accoltu cun favore un pianu per toglie a pruibizione di u trasbordu terrestre di sigarette elettroniche "seriamente dannose" à l'Aeroportu Internaziunale di Hong Kong.
HAFFA hà dettu chì a pruposta di rilassà a pruibizione di u trasbordu terrestre di sigarette elettroniche in aprile 2022 aiuterebbe à stimulàmerci aereevolumi. A pruibizione uriginale era destinata à impedisce à e sigarette elettroniche di entre in u mercatu lucale.
L'associu hà dettu chì "l'enorme perdita di l'attività di trasbordu di prudutti di sigarette elettroniche da u cuntinente" hà purtatu à una calata di 30% di u trafficu aereu di merci attraversu l'aeroportu di Hong Kong in ghjennaghju.
A cumpagnia hà dettu chì i prudutti sò stati spediti via Macau o Corea di u Sud.
HAFFA hà dichjaratu chì a pruibizione di u guvernu di u trasbordu di sigarette elettroniche per terra in Hong Kong hà "causatu gravi effetti negativi nantu à l'industria di e sigarette elettroniche" è "hà causatu un colpu senza precedenti à l'ecunumia è à i mezi di sussistenza di a ghjente".
Un'inchiesta di i membri l'annu scorsu hà dimustratu chì 330 000 tunnellate di merci aeree sò affettate da a pruibizione ogni annu, è u valore di e merci riesportate hè stimatu à superà i 120 miliardi di yuan.
Liu Jiahui, presidente di l'associu, hà dettu: "Ancu s'è l'associu hè d'accordu cù l'intenzione uriginale di a legislazione, chì hè di prutege a salute publica è di creà una Hong Kong senza fumu, sustenemu ancu fermamente a pruposta legislativa (di mudificazione) di u guvernu per restaurà i metudi di trasbordu esistenti in l'industria di a logistica di e merci u più prestu pussibule". A sopravvivenza di l'industria hè critica.
"Sta associazione hà prupostu un metudu di trasportu terrestre novu è sicuru à l'Uffiziu di i Trasporti è di i Materiali, è crede fermamente chì l'industria rispetterà ancu e cundizioni pruposte da l'Uffiziu di i Trasporti è di i Materiali, coopererà attivamente cù e misure regulatorie strette richieste da u guvernu, è si trasferirà direttamente à u terminal di merci di l'aeroportu per impedisce à e sigarette elettroniche di entre in u mercatu neru lucale."
L'associu hè attualmente in discussione attiva cù u guvernu i dettagli di a prupostapianu di trasportu multimodale, è farà u so megliu per ripiglià a terra ètrasportu aereudi i prudutti di sigarette elettroniche u più prestu pussibule."
Mentre a Cina cuntinentale hà allentatu i cuntrolli nantu à e sigarette elettroniche in maghju di l'annu scorsu, sempre più sigarette elettroniche sò state esportate da a Cina cuntinentale in altri paesi di u mondu. Shenzhen è Dongguan in Guangdong sò cuncentrate in più di l'80% di e zone di pruduzzione di sigarette elettroniche di a Cina.
Logistica Senghorsi trova in Shenzhen, chì hà vantaghji geografici è risorse industriali. Per risponde à a crescente dumanda di sigarette elettroniche, a nostra sucietà hà u nostru volu charter per i Stati Uniti è l'Europa ogni settimana. Hè assai più economicu chè i voli cummerciali di a cumpagnia aerea. Serà utile per risparmià i vostri costi di spedizione.
Data di publicazione: 24 di marzu di u 2023