Da u 26 di ferraghju à u 29 di ferraghju di u 2024, si hè tenutu u Mobile World Congress (MWC) in Barcellona,SpagnaSenghor Logistics hà ancu visitatu u situ è hà visitatu i nostri clienti cooperativi.
U Centru di Cunvenzioni Gran Via di a Fira di Barcellona in u situ di a mostra era pienu di ghjente. Sta cunferenza hè stata publicatatelefoni cellulari, dispositivi indossabili è gadgetda diverse marche di cumunicazione in u mondu sanu. Più di 300 cumpagnie cinesi anu participatu attivamente à a mostra. I prudutti lanciati è e capacità d'innuvazione sò diventati un puntu culminante di a cunferenza.
À propositu di marche cinesi, anni di cuntinuazione "andà à l'esteru" anu fattu chì sempre più utilizatori stranieri cunnoscenu è capiscenu i prudutti cinesi, cum'èHuawei, Honor, ZTE, Lenovo, etc.L'uscita di novi prudutti hà datu à u publicu una sperienza diversa.
Per Senghor Logistics, visità sta mostra hè una opportunità per allargà i nostri orizzonti. Quessi prudutti futuristici seranu aduprati in a nostra vita è u nostru travagliu futuri, è ponu ancu purtà più opportunità di cuuperazione.Senghor Logistics hè stata a catena di furnimentu logisticu per i prudutti Huawei per più di 6 anni, è hà speditu diversi tipi di prudutti elettronichi intelligenti da a Cina àEuropa, America Latina, Asia Sudorientaleè altri lochi.
Per l'impurtadori è l'esportadori impegnati in u cummerciu internaziunale, a lingua hè un ostaculu maiò. U traduttore pruduttu da a marca cinese iFlytek hà ancu riduttu l'ostaculi di cumunicazione per l'espositori stranieri è hà fattu e transazzioni cummerciale più pratiche.
Shenzhen hè una cità d'innuvazione. Parechje marche famose d'innuvazione intelligente anu a so sede in Shenzhen, cumprese Huawei, Honor, ZTE, DJI, TP-LINK, ecc. Attraversu sta mostra più influente di u mondu in u campu di e cumunicazioni mobili, speremu di spedisce prudutti Shenzhen Intelligent è China Intelligent Technology.droni, router è altri prudutti in tuttu u mondu, affinchì più utilizatori possinu sperimentà i nostri prudutti chinesi.
Data di publicazione: 01-Mar-2024