WCA Focus nantu à l'affari internaziunali di mare è aria à porta
Logistica Senghor
bannenr88

Nutizie

Dopu à un ponte in Baltimore, un portu impurtante nant'à a costa est dii Stati Uniti, hè statu culpitu da una nave portacontainer à a prima mattina di u 26 ora lucale, u dipartimentu di i trasporti di i Stati Uniti hà lanciatu una inchiesta pertinente u 27. À u listessu tempu, l'opinione publica americana hà ancu cuminciatu à fucalizza si nantu à u mutivu di a tragedia di stu "vechju ponte" chì hà sempre purtatu un pesu pesante. L'esperti marittimi ricordanu chì parechje infrastrutture in i Stati Uniti stanu invechjendu, è parechji "vechji ponti" sò difficiuli d'adattà si à i bisogni di a navigazione muderna è anu periculi di sicurezza simili.

U crollu di u ponte Francis Scott Key in Baltimore, unu di i porti più trafficati di a costa est di i Stati Uniti, hà scunvurgiutu u mondu sanu. U trafficu marittimu in entrata è in uscita da u portu di Baltimore hè statu suspesu à tempu indeterminatu. Parechje cumpagnie di trasportu marittimu è di logistica devenu evità di circà opzioni di rotta alternative. A necessità di ridirezziunà e navi o u so carcu versu altri porti farà chì l'impurtadori è l'esportadori si trovinu di fronte à congestione è ritardi, chì influenzeranu ulteriormente l'operazioni di altri porti vicini di l'est di i Stati Uniti è ancu causeranu u sovraccaricu di i porti di l'ovest di i Stati Uniti.

U portu di Baltimore hè u portu u più prufondu di a baia di Chesapeake in Maryland è hà cinque moli publichi è dodici moli privati. In generale, u portu di Baltimore ghjoca un rolu impurtante in u paisaghju marittimu di i Stati Uniti. U valore tutale di e merci scambiate attraversu u portu di Baltimore hè u 9u in i Stati Uniti, è u tunnellaggiu tutale di merci hè u 13u in i Stati Uniti.

A "DALI" noleggiata da Maersk, a parte rispunsevule di l'accidentu, era l'unica nave portacontainer in u portu di Baltimore à u mumentu di a collisione. Tuttavia, sette altre navi eranu previste per ghjunghje in Baltimore sta settimana. Sei travagliadori chì riempianu i buchi nantu à u ponte sò spariti dopu à u so crollu è sò presunti morti. U flussu di trafficu di u ponte crollatu stessu hè di 1,3 milioni di camion à l'annu, chì hè una media di circa 3.600 camion à ghjornu, dunque serà ancu una sfida maiò per u trasportu stradale.

Senghor Logistics hà ancuclienti in Baltimorechì anu bisognu di spedisce da a Cina à i Stati Uniti. Data una tale situazione, avemu fattu rapidamente piani di contingenza per i nostri clienti. Per e merci di i clienti, ricumandemu d'impurtalle da i porti vicini è poi di trasportalle à l'indirizzu di u cliente per camion. À u listessu tempu, hè ancu cunsigliatu chì i clienti è i fornitori spediscinu e merci u più prestu pussibule per evità ritardi causati da questu incidente.


Data di publicazione: 01-Apr-2024