A Banca Centrale di Myanmar hà publicatu un avvisu dicendu chì rinfurzerà ulteriormente a supervisione di u cummerciu d'impurtazione è d'esportazione.
L'avvisu di a Banca Centrale di Myanmar mostra chì tutti i pagamenti cummerciali d'impurtazione, siaper mareo terra, deve passà per u sistema bancariu.
L'impurtadori ponu cumprà valuta estera per mezu di banche naziunali o esportatori, è devenu aduprà u sistema di trasferimentu bancariu naziunale quandu facenu pagamenti per prudutti impurtati legalmente. Inoltre, a Banca Centrale di Myanmar hà ancu emessu un ricordu chì quandu si dumanda una licenza d'impurtazione di fruntiera, un estrattu di saldo di valuta estera bancaria deve esse allegatu.
Sicondu i dati di u Ministeru di u Cummerciu è di u Cummerciu di Myanmar, in l'ultimi dui mesi di l'annu fiscale 2023-2024, u vulume naziunale d'impurtazioni di Myanmar hà righjuntu 2,79 miliardi di dollari americani. À partesi da u 1u di maghju, e rimesse à l'esteru di 10.000 dollari americani è più devenu esse riviste da u dipartimentu fiscale di Myanmar.
Sicondu i regulamenti, se a rimessa à l'esteru supera u limite, l'impositu è e spese currispondenti devenu esse pagati. L'autorità anu u dirittu di ricusà e rimesse per e quali l'impositu è e spese ùn sò state pagate. Inoltre, l'esportatori chì esportanu in i paesi asiatichi devenu cumpletà u regulamentu di u scambiu di valuta estera in 35 ghjorni, è i cummercianti chì esportanu in altri paesi devenu cumpletà u regulamentu di u redditu di u scambiu di valuta estera in 90 ghjorni.
A Banca Centrale di Myanmar hà dichjaratu in una dichjarazione chì e banche naziunali anu riserve di valuta estera sufficienti, è l'impurtadori ponu realizà in modu sicuru attività cummerciale d'impurtazione è d'esportazione. Per un bellu pezzu, Myanmar hà impurtatu principalmente materie prime, beni di prima necessità è prudutti chimichi da l'esteru.

Prima, u Dipartimentu di u Cummerciu di u Ministeru di u Cummerciu di Myanmar hà publicatu u Documentu n. (7/2023) à a fine di marzu di questu annu, chì esigeva chì tutte e merci impurtate ottenessinu licenze d'impurtazione (cumprese e merci impurtate da magazzini doganali) prima di ghjunghje à i porti di Myanmar. I regulamenti entreranu in vigore u 1u aprile è saranu validi per 6 mesi.
Un praticante di dumanda di licenza d'impurtazione in Myanmar hà dettu chì in u passatu, eccettu per l'alimentu è certi prudutti chì necessitavanu certificati pertinenti, l'impurtazione di a maiò parte di e merchenzie ùn avia micca bisognu di dumandà una licenza d'impurtazione.Avà tutte e merci impurtate anu bisognu di dumandà una licenza d'impurtazione.Cusì, u costu di e merchenzie impurtate aumenta, è ancu u prezzu di e merchenzie aumenta di cunsiguenza.
Inoltre, secondu l'annunziu di stampa n. 10/2023 publicatu da u Dipartimentu di u Cummerciu di u Ministeru di u Cummerciu di Myanmar u 23 di ghjugnu,U sistema di transazzioni bancarie per u cummerciu di fruntiera Myanmar-Cina principierà u 1u d'aostuU sistema di transazzioni bancarie hè statu inizialmente attivatu à a stazione di fruntiera Myanmar-Tailanda u 1 di nuvembre di u 2022, è a fruntiera Myanmar-Cina serà attivata u 1 d'aostu di u 2023.
A Banca Centrale di Myanmar hà datu struzzioni chì l'impurtadori devenu aduprà valuta straniera (RMB) acquistata da e banche lucali, o da u sistema bancariu chì deposita i rivenuti d'esportazione in i conti bancari lucali. Inoltre, quandu a cumpagnia dumanda una licenza d'impurtazione à u Dipartimentu di u Cummerciu, deve mustrà u redditu d'esportazione o u contu di redditu, l'avvisu di creditu o l'estrattu contu bancariu, dopu avè esaminatu l'estrattu contu bancariu, i rivenuti d'esportazione o i registri di compra di valuta straniera, u Dipartimentu di u Cummerciu emetterà licenze d'impurtazione finu à u saldo di u contu bancariu.
L'impurtadori chì anu dumandatu una licenza d'impurtazione devenu impurtà e merchenzie prima di u 31 d'aostu di u 2023, è a licenza d'impurtazione di quelli chì sò scaduti serà annullata. In quantu à i rivenuti d'esportazione è i voucher di dichjarazione di redditu, i depositi bancari depositati in u contu dopu u 1 di ghjennaghju di l'annu ponu esse aduprati, è e cumpagnie d'esportazione ponu aduprà i so rivenuti per l'impurtazioni o trasferisceli à altre imprese per u pagamentu di l'impurtazioni di u cummerciu di fruntiera.
L'impurtazione è l'esportazione di Myanmar è e licenze cummerciale relative ponu esse trattate per mezu di u sistema Myanmar Tradenet 2.0 (Myanmar Tradenet 2.0).
A fruntiera trà a Cina è u Myanmar hè longa, è u cummerciu trà i dui paesi hè strettu. Mentre a prevenzione è u cuntrollu di a pandemia in Cina sò entrati pianu pianu in a fase di prevenzione è cuntrollu nurmalizatu di "Cuntrollu di Classe B è B", parechji impurtanti passaggi di fruntiera à a fruntiera Cina-Myanmar sò stati ripresi, è u cummerciu di fruntiera trà i dui paesi hè ripresu pianu pianu. U portu di Ruili, u più grande portu terrestre trà a Cina è u Myanmar, hà ripresu cumpletamente u sdoganamentu.
A Cina hè u più grande partenariu cummerciale di Myanmar, a più grande fonte d'impurtazioni è u più grande mercatu d'esportazione.U Myanmar esporta principalmente prudutti agriculi è prudutti acquatichi in Cina, è à u listessu tempu importa materiali di custruzzione, apparecchi elettrici, macchine, alimenti è medicine da a Cina.
I cummercianti stranieri impegnati in u cummerciu à a fruntiera Cina-Myanmar devenu fà attenzione!
I servizii di Senghor Logistics aiutanu u sviluppu di u cummerciu trà a Cina è u Myanmar, è furniscenu suluzioni di trasportu efficienti, di alta qualità è ecunomiche per l'impurtatori di u Myanmar. I prudutti cinesi sò assai apprezzati da i clienti inAsia SudorientaleAvemu dinò stabilitu una certa basa di clienti. Credemu chì i nostri servizii superiori saranu a vostra megliu scelta è vi aiuteranu à riceve e vostre merci in modu efficiente è sicuru.
Data di publicazione: 05 lugliu 2023