WCA Focus nantu à l'affari internaziunali di mare è aria à porta
Logistica Senghor
bannenr88

Nutizie

Credemu chì avete intesu a nutizia chìdopu à dui ghjorni di greve cuntinue, i travagliadori di i porti di l'America Occidentale sò di ritornu.

I travagliadori di i porti di Los Angeles, California, è Long Beach nant'à a costa occidentale di i Stati Uniti sò ghjunti a sera di u 7, è i dui principali terminali anu ripresu l'operazioni nurmali, spazzendu via a nebbia chì hà causatu tensione in l'industria marittima per via di asospensione di l'operazioniper dui ghjorni consecutivi.

I travagliadori di u portu di Los Angeles, u portu di Long Beach, sò di ritornu dopu à a greva di Senghor Logistics

Bloomberg News hà dettu chì Yusen Terminals, u direttore generale di a gestione di container in u portu di Los Angeles, hà dettu chì u portu hà ripresu l'operazioni è chì i travagliadori sò ghjunti.

Lloyd, direttore esecutivu di a Southern California Maritime Exchange, hà dettu chì per via di u vulume attuale di trafficu ligeru, l'impattu di a precedente sospensione di l'operazioni nantu à a logistica era limitatu. Tuttavia, ci era una nave portacontainer chì era inizialmente prevista per scalà in u portu, dunque hà ritardatu l'entrata in u portu è s'hè attardata in mare apertu.

Reuters hà dettu chì i terminali di container inLos Angelesè Long Beach hà cessatu l'operazioni di colpu a sera di u 6 è a mattina di u 7, è eranu guasi chjusi per via di un numeru insufficiente di travagliadori. À quellu tempu, un gran numeru di impiegati di u portu ùn si sò presentati, cumpresi parechji operatori incaricati di u caricamentu è di u scaricamentu di i container.

L'Associazione Marittima di u Pacificu (PMA) dichjara chì l'operazioni portuali sò state interrotte perchè i travagliadori ritenenu a forza lavoro per contu di l'International Terminal and Warehousing Union. Prima, e trattative sindacali à u West West Terminal eranu durate parechji mesi.

L'Unione Internaziunale di Terminali è Magazzini hà rispostu chì u rallentamentu era duvutu à a scarsità di manodopera, postu chì millaie di membri di u sindicatu anu assistitu à l'assemblea generale mensile di u 6 è u Venerdì Santu hè cascatu u 7.

Attraversu sta greva improvvisa, pudemu vede l'impurtanza di sti dui porti per u trasportu di merci. Per i spedizionieri cum'èLogistica Senghor, ciò chì speremu di vede hè chì u portu di destinazione possi risolve currettamente i prublemi di travagliu, assignà u travagliu in modu ragiunevule, operà in modu efficiente, è infine permette à i nostri spedizionieri o pruprietarii di carichi di riceve a merce senza intoppi è risolve i so bisogni di puntualità.


Data di publicazione: 10 d'aprile 2023