Dapoi u scoppiu di a "Crisi di u Mari Rossu", l'industria di u trasportu marittimu internaziunale hè stata sempre più seriamente affettata. Micca solu u trasportu marittimu in a regione di u Mari Rossubluccatu, ma i porti inEuropa, Oceania, Asia Sudorientaleè altre regioni sò state ancu affettate.
Recentemente, u capu di u portu di Barcellona,Spagna, hà dettu chì l'ora d'arrivu di e navi à u portu di Barcellona hè stataritardatu di 10 à 15 ghjorniperchè devenu girà intornu à l'Africa per evità pussibuli attacchi in u Mari Rossu. I ritardi anu affettatu i navi chì trasportavanu una varietà di prudutti, cumpresu u gasu naturale liquefattu. Barcellona hè unu di i più grandi terminali GNL in Spagna.
U portu di Barcellona hè situatu nant'à a costa orientale di l'estuariu di u fiume spagnolu, nant'à u latu nord-ovest di u Mari Mediterraniu. Hè u più grande portu maritimu di Spagna. Hè un portu maritimu d'estuariu cù una zona di liberu scambiu è un portu basicu. Hè u più grande portu di merci generali di Spagna, unu di i centri di custruzzione navale spagnoli, è unu di i primi dece porti di movimentazione di container nant'à a costa mediterranea.
Prima di questu, Yannis Chatzitheodosiou, presidente di a Camera di Cummerciu di i Mercanti d'Atene, hà ancu dichjaratu chì per via di a situazione in u Mari Rossu, e merci chì ghjunghjenu à uU portu di u Pireu serà ritardatu finu à 20 ghjorni, è più di 200 000 container ùn sò ancu ghjunti à u portu.
A deviazione da l'Asia via u Capu di Bona Speranza hà particularmente affettatu i porti di u Mediterraniu,allungendu i viaghji di circa duie settimane.
Attualmente, parechje cumpagnie di navigazione anu suspesu i servizii nantu à e rotte di u Mari Rossu per evità attacchi. L'attacchi anu principalmente miratu i navi portacontainer chì transitavanu per u Mari Rossu, una rotta sempre aduprata da parechje petroliere. Ma Qatar Energy, u secondu più grande esportatore di GNL di u mondu, hà cessatu di lascià passà e petroliere per u Mari Rossu, citendu preoccupazioni di sicurezza.
Per e merchenzie impurtate da a Cina in Europa, parechji clienti si rivolgenu attualmente àtrasportu ferroviariu, chì hè più veloce chètrasportu marittimu, più economicu chètrasportu aereu, è ùn hà bisognu di passà per u Mari Rossu.
Inoltre, avemu clienti initaliaci dumandanu s'ellu hè veru chì e navi mercantili chinesi ponu passà cù successu per u Mari Rossu. Ebbè, qualchì nutizia hè stata riportata, ma ci basamu sempre nantu à l'infurmazioni furnite da a cumpagnia di navigazione. Pudemu verificà l'ora di navigazione di a nave nantu à u situ web di a cumpagnia di navigazione per pudè aghjurnà è furnisce feedback à i clienti in ogni mumentu.
Data di publicazione: 02-02-2024