Fonte: Centru di ricerca à portata esterna è spedizioni straniere urganizate da l'industria di u trasportu marittimu, ecc.
Sicondu a Federazione Naziunale di u Cummerciu di Vendita (NRF), l'impurtazioni di i Stati Uniti continueranu à calà almenu durante u primu trimestre di u 2023. L'impurtazioni in i principali porti di container di i Stati Uniti sò diminuite mese dopu mese dopu avè righjuntu u piccu in maghju 2022.
A calata cuntinua di l'impurtazioni purterà una "calma invernale" in i principali porti di container, postu chì i rivenditori valutanu e scorte accumulate prima contr'à u rallentamentu di a dumanda di i cunsumatori è l'aspettative per u 2023.

Ben Hacker, fundatore di Hackett Associates, chì scrive u rapportu mensile Global Port Tracker per NRF, prevede: "I volumi di merci containerizzate d'importazione in i porti chì cuprimu, cumpresi i 12 più grandi porti americani, sò digià in calata è caleranu ulteriormente in i prossimi sei mesi à livelli chì ùn si sò micca visti dapoi tantu tempu".
Hà nutatu chì, malgradu l'indicatori ecunomichi pusitivi, si prevede una calata. L'inflazione di i Stati Uniti hè alta, a Riserva Federale cuntinueghja à aumentà i tassi d'interessu, mentre chì e vendite al dettaglio, l'impieghi è u PIB sò tutti aumentati.
A NRF prevede chì l'impurtazioni di container caleranu di u 15% in u primu trimestre di u 2023. Intantu, a previsione mensile per ghjennaghju 2023 hè 8,8% inferiore à quella di u 2022, à 1,97 milioni di TEU. Stu calu duveria accelerà à u 20,9% in ferraghju, à 1,67 milioni di TEU. Questu hè u livellu u più bassu dapoi ghjugnu 2020.
Mentre chì l'impurtazioni di primavera aumentanu di solitu, si prevede chì l'impurtazioni à u dettagliu cuntinueranu à calà. NRF vede una calata di 18,6% di l'impurtazioni in marzu di l'annu prossimu, chì si modererà in aprile, induve si prevede una calata di 13,8%.
"I dettaglianti sò in mezu à una frenesia annuale di vacanze, ma i porti stanu entrendu in a bassa stagione di l'invernu dopu avè passatu per unu di l'anni più occupati è difficili chì avemu vistu", hà dettu Jonathan Gold, vicepresidente di NRF per a catena di furnimentu è a pulitica duaniera.
"Avà hè u mumentu di finalizà i cuntratti di travagliu in i porti di a Costa Occidentale è di risolve i prublemi di a catena di furnimentu in modu chì l'attuale 'calma' ùn diventi micca a calma prima di a timpesta."
A NRF prevede chì l'impurtazioni di i Stati Uniti in u 2022 saranu più o menu listesse à quelle di u 2021. Mentre chì a cifra prevista hè solu circa 30.000 TEU in menu di l'annu scorsu, hè una forte calata da l'aumentu record di u 2021.
NRF prevede chì nuvembre, un periodu tipicamente occupatu per i dettaglianti per piglià l'inventariu à l'ultimu minutu, registrerà un calu mensile per u terzu mese consecutivu, calendu di 12,3% da nuvembre di l'annu scorsu à 1,85 milioni di TEU.
Questu saria u livellu più bassu d'impurtazioni dapoi ferraghju 2021, hà nutatu NRF. Dicembre si prevede di inverte u calu sequenziale, ma hè sempre in calata di 7,2% paragunatu à un annu fà à 1,94 milioni di TEU.
L'analisti anu indicatu un aumentu di a spesa di i cunsumatori in servizii, in più di e preoccupazioni per l'ecunumia.
In l'ultimi dui anni, a spesa di i cunsumatori hè stata principalmente dedicata à i beni di cunsumu. Dopu avè sperimentatu ritardi in a catena di furnimentu in u 2021, i dettaglianti stanu accumulendu inventariu à l'iniziu di u 2022 perchè temenu chì i scioperi portuali o ferroviari possinu causà ritardi simili à quelli di u 2021.
Data di publicazione: 30 di ghjennaghju di u 2023