In quali casi e cumpagnie di navigazione sceglieranu di saltà i porti?
Congestione portuaria:
Congestione severa à longu andà:Certi porti maiò averanu navi chì aspettanu di attraccà per un bellu pezzu per via di un eccessivu trasportu di carichi, di strutture portuarie insufficienti è di una bassa efficienza operativa portuaria. Sè u tempu d'attesa hè troppu longu, questu influenzerà seriamente u calendariu di i viaghji successivi. Per assicurà l'efficienza generale di u trasportu marittimu è a stabilità di u calendariu, e cumpagnie di navigazione sceglieranu di saltà u portu. Per esempiu, i porti internaziunali cum'èSingaporeU portu è u portu di Shanghai anu cunnisciutu una forte congestione durante u piccu di u vulume di carica o quandu sò stati affettati da fattori esterni, ciò chì hà fattu chì e cumpagnie di navigazione saltinu i porti.
Congestione causata da emergenze:S'ellu ci sò emergenze cum'è scioperi, disastri naturali è prevenzione è cuntrollu di l'epidemie in i porti, a capacità operativa di u portu diminuirà bruscamente, è e navi ùn saranu micca capaci di attraccà è caricà è scaricà merci nurmalmente. E cumpagnie di navigazione cunsidereranu ancu di saltà i porti. Per esempiu, i porti sudafricani eranu una volta paralizzati da attacchi cibernetici, è e cumpagnie di navigazione anu sceltu di saltà i porti per evità ritardi.
Volume di carica insufficiente:
U vulume tutale di carica nantu à a strada hè chjucu:S'ellu ùn ci hè micca una dumanda sufficiente per u trasportu di merci nant'à una certa strada, u vulume di prenotazione in un portu specificu hè assai più bassu chè a capacità di carica di a nave. Da un puntu di vista di i costi, a cumpagnia di navigazione cunsidererà chì cuntinuà à attraccà in u portu pò causà un sprecu di risorse, dunque sceglierà di saltà u portu. Sta situazione hè più cumuna in certi porti o rotte più chjuche è menu trafficate in bassa stagione.
A situazione ecunomica in l'entroterra di u portu hà subitu cambiamenti maiò:E cundizioni ecunomiche in l'entroterra di u portu anu subitu cambiamenti maiò, cum'è l'aghjustamentu di a struttura industriale lucale, a recessione ecunomica, ecc., chì anu purtatu à una riduzione significativa di u vulume d'impurtazione è d'esportazione di merci. A cumpagnia di navigazione pò ancu aghjustà a rotta secondu u vulume reale di carica è saltà u portu.
I prublemi di a nave:
Guasti o bisogni di manutenzione di a nave:A nave hà un guastu durante u viaghju è hà bisognu di riparazioni o manutenzione d'urgenza, è ùn pò micca ghjunghje à u portu previstu in tempu. Sè u tempu di riparazione hè longu, a cumpagnia di navigazione pò sceglie di saltà u portu è andà direttamente à u prossimu portu per riduce l'impattu nantu à i viaghji successivi.
Bisogni di spiegamentu di a nave:Sicondu u pianu generale di funziunamentu di a nave è l'accordu di spiegamentu, e cumpagnie di navigazione anu bisognu di cuncintrà certe navi in porti o regioni specifiche, è ponu sceglie di saltà certi porti inizialmente previsti per attraccà per spedisce e navi in i lochi richiesti più rapidamente.
Fattori di forza maggiore:
Malu tempu:In tempu assai gattivu, cum'ètifoni, piogge forti, nebbia fitta, ghjacciu, ecc., e cundizioni di navigazione di u portu sò seriamente affettate, è e navi ùn ponu micca attraccà è operà in modu sicuru. E cumpagnie di navigazione ponu solu sceglie di saltà i porti. Sta situazione si verifica in certi porti chì sò assai affettati da u clima, cum'è i porti in u NorduEuropa, chì sò spessu affettati da u malu tempu in l'invernu.
Guerra, turbolenze pulitiche, ecc.:Guerre, turbolenze pulitiche, attività terruriste, ecc. in certe regioni anu minacciatu u funziunamentu di i porti, o i paesi è e regioni pertinenti anu messu in opera misure di cuntrollu di u trasportu marittimu. Per assicurà a sicurezza di e navi è di l'equipaggi, e cumpagnie di navigazione eviteranu i porti in queste regioni è sceglieranu di saltà i porti.
Accordi di cuuperazione è alleanza:
Aghjustamentu di a rotta di l'alleanza marittima:Per ottimizà a struttura di e rotte, migliurà l'utilizazione di e risorse è l'efficienza operativa, l'alleanze marittime furmate trà e cumpagnie marittime aghjusteranu e rotte di e so navi. In questu casu, certi porti puderanu esse rimossi da e rotte uriginale, ciò chì farà chì e cumpagnie marittime saltinu i porti. Per esempiu, alcune alleanze marittime puderanu ripianificà i porti di scalu nantu à e rotte principali da l'Asia à l'Europa,America di u Nordu, ecc. secondu a dumanda di u mercatu è l'allocazione di capacità.
Prublemi di cuuperazione cù i porti:S'ellu ci sò cunflitti o disputi trà e cumpagnie di navigazione è i porti in termini di liquidazione di e tasse, qualità di u serviziu è usu di l'installazioni, è ùn ponu esse risolti à cortu termine, e cumpagnie di navigazione ponu sprimà a so insatisfazione o fà pressione saltendu i porti.
In Logistica Senghor'serviziu, teneremu à ghjornu cù a dinamica di a rotta di a cumpagnia di navigazione è faremu molta attenzione à u pianu di aghjustamentu di a rotta in modu da pudè preparà contromisure in anticipu è feedback à i clienti. In segundu locu, se a cumpagnia di navigazione notifica u saltu di portu, informeremu ancu u cliente di pussibuli ritardi di carica. Infine, furniremu ancu à i clienti suggerimenti per a selezzione di a cumpagnia di navigazione basati nantu à a nostra sperienza per riduce u risicu di saltu di portu.
Data di publicazione: 23 d'ottobre di u 2024