Cum'è a "gola" di u trasportu marittimu internaziunale, a situazione tesa in u Mari Rossu hà purtatu sfide serie à a catena di furnimentu mundiale.
Attualmente, l'impattu di a crisa di u Mari Rossu, cum'ècosti crescenti, interruzioni di furnitura di materie prime è tempi di consegna allungati, stanu emergendu pianu pianu.
U Mari Rossu hè una via navigabile impurtante chì cullega l'Asia,EuropaèAfricaAffettate da a crisa di u Mari Rossu, e cumpagnie di navigazione anu avutu à cambià itinerarii, è e navi portacontainer sò state deviate intornu à u Capu di Bona Speranza dapoi u cunflittu.I costi di u trasportu marittimu sò aumentati significativamente.
U 24, S&P Global hà annunziatu l'Indice Cumpostu di i Manager di Acquisti di u Regnu Unitu per ghjennaghju. S&P hà scrittu in u rapportu chì dopu à u scoppiu di a crisa di u Mari Rossu, a catena di furnimentu manifatturiera hè stata a più affettata.
I calendarii di spedizione di merci in container sò stati generalmente allargati in ghjennaghju, èi tempi di consegna di i fornitori anu sperimentatu a più grande estensionedapoi settembre 2022.
Ma sapete una cosa? U portu di Durban inAfrica di u Suduhè stata in un statu di congestione à longu andà. Una scarsità di container vioti in i centri d'esportazione di l'Asia pone novi sfide, spinghjendu i trasportatori à aghjunghje potenzialmente navi per alleviare a scarsità. È ci ponu esse ritardi generalizati di spedizione è scarsità di container in Cina in u futuru.
A causa di a scarsità di furnimentu di navi causata da a crisa di u Mari Rossu, a diminuzione di i tassi di fretu hè stata più chjuca chè in l'anni precedenti. Malgradu questu, e navi sò sempre strette, è e principali cumpagnie di navigazione mantenenu sempre a capacità di navigazione fora stagione per fà fronte à a scarsità di navi in u mercatu. A strategia glubale di navigazione di riduce e partenze cuntinueghja.Sicondu e statistiche, in e cinque settimane da u 26 di ferraghju à u 3 di marzu, 99 di e 650 partenze previste sò state annullate, cù un tassu di annullamentu di u 15%.
Prima di u Capu d'Annu Cinese, e cumpagnie di navigazione anu aduttatu una seria di misure d'aghjustamentu, cumprese l'accorciamentu di i viaghji è l'accelerazione di e partenze, per mitigà l'interruzioni causate da e deviazioni in u Mari Rossu. L'interruzioni di u trasportu marittimu è l'aumentu di i costi puderanu avè righjuntu u so piccu mentre a dumanda diminuisce gradualmente dopu à u Capu d'Annu Cinese è l'entrata in serviziu di e nuove navi, aghjunghjendu capacità supplementaria.
Ma ubona nutiziahè chì e navi mercantili chinesi ponu avà passà in modu sicuru per u Mari Rossu. Questu hè ancu una benedizione in a disgrazia. Dunque, per e merci cù un tempu di consegna urgente, in più di furniscemerci ferroviarieda a Cina à l'Europa, per e merci à uMediu Oriente, Senghor Logistics pò sceglie altri porti di scalu, cum'èDammam, Dubai, ecc., è dopu spedisce da u terminal per u trasportu terrestre.
Data di publicazione: 29 di ghjennaghju di u 2024