WCA Focus nantu à l'affari internaziunali di mare è aria à porta
Logistica Senghor
bannenr88

Nutizie

Quali sò i porti in i paesi RCEP?

U RCEP, o Partenariatu Ecunomicu Cumplessu Regiunale, hè entratu ufficialmente in vigore u 1 di ghjennaghju di u 2022. I so benefizii anu stimulatu a crescita di u cummerciu in a regione Asia-Pacificu.

Quale sò i partenarii di RCEP ?

I membri di u RCEP includenuCina, Giappone, Corea di u Sud, Australia, Nova Zelanda, è i dece paesi di l'ASEAN (Brunei, Cambogia, Indonesia, Laos, Malesia, Filippine, Singapore, Tailanda, Myanmar è Vietnam), un totale di quindici paesi. (Elencati senza ordine particulare)

Cumu u RCEP affetta u cummerciu mundiale?

1. Riduzzione di l'ostaculi cummerciali: Più di u 90% di u cummerciu di merci trà i paesi membri ghjunghjerà gradualmente à zeru tariffi, riducendu significativamente i costi per l'imprese di a regione.

2. Simplificazione di e procedure cummerciale: Standardizazione di e procedure duanali è di e norme d'ispezione è di quarantena, prumuzione di u "cummerciu senza carta" è accorciamentu di i tempi di sdoganamentu (per esempiu, l'efficienza di sdoganamentu di a Cina per e merci ASEAN hè aumentata di 30%).

3. Sustenendu u sistema cummerciale multilaterale mundiale: RCEP, basatu annantu à u principiu di "apertura è inclusività", abbraccia economie in diverse fasi di sviluppu (cum'è a Cambogia è u Giappone), furnendu un mudellu per a cuuperazione regiunale inclusiva à livellu mundiale. Attraversu l'assistenza tecnica, i paesi più sviluppati aiutanu i paesi membri menu sviluppati (cum'è u Laos è u Myanmar) à migliurà a so capacità cummerciale è à riduce i divari di sviluppu regiunale.

L'entrata in vigore di u RCEP hà stimulatu u cummerciu in a regione Asia-Pacificu, generendu ancu una crescente dumanda di trasportu marittimu. Quì, Senghor Logistics presenterà porti impurtanti in i paesi membri di u RCEP è analizzerà i vantaghji cumpetitivi unichi di alcuni di sti porti.

container di spedizione da a Cina da Senghor Logistics

Cina

A causa di l'industria sviluppata di u cummerciu esternu di a Cina è di a longa storia di u cummerciu internaziunale, a Cina vanta numerosi porti da u sudu à u nordu. I porti famosi includenuShanghai, Ningbo, Shenzhen, Guangzhou, Xiamen, Qingdao, Dalian, Tianjin è Hong Kong, ecc., è ancu i porti longu u fiume Yangtze, cum'èChongqing, Wuhan è Nanjing.

A Cina rapprisenta 8 di i 10 porti principali di u mondu per trafficu di merci, una prova di u so cummerciu robustu.

portu principale di Cina spiegatu da a logistica di Senghor

Portu di ShanghaiHà u più grande numeru di rotte di cummerciu esteru in Cina, cù più di 300, in particulare rotte transpacifiche, europee è Giappone-Corea di u Sud ben sviluppate. Durante a stagione di punta, quandu l'altri porti sò congestionati, e traversate regulare CLX di Matson Shipping da Shanghai à Los Angeles duranu solu 11 ghjorni.

Portu di Ningbo-Zhoushan, un altru portu maiò in u delta di u fiume Yangtze, vanta ancu una rete di merci ben sviluppata, cù rotte di spedizione versu l'Europa, l'Asia sudorientale è l'Australia chì sò e so destinazioni preferite. A situazione geografica vantaggiosa di u portu permette l'esportazione rapida di merci da Yiwu, u supermercatu di u mondu.

Shenzhen Portu, cù u portu di Yantian è u portu di Shekou cum'è i so principali porti d'impurtazione è d'esportazione, si trova in a Cina miridiunali. Serve principalmente e rotte transpacifiche, sud-est asiatiche è Giappone-Corea di u Sud, ciò chì ne face unu di i porti più trafficati di u mondu. Sfruttendu a so situazione geografica è l'entrata in vigore di u RCEP, Shenzhen vanta numerose è dense rotte d'impurtazione è d'esportazione sia via mare sia via aria. A causa di u recente spostamentu di a fabricazione versu u Sud-est asiaticu, a maiò parte di i paesi di u Sud-est asiaticu mancanu di vaste rotte di navigazione oceanica, ciò chì porta à un trasbordu significativu di l'esportazioni di u Sud-est asiaticu versu l'Europa è i Stati Uniti via u portu di Yantian.

Cum'è u portu di Shenzhen,Portu di Guangzhousi trova in a pruvincia di Guangdong è face parte di u gruppu portuariu di u Delta di u Fiume di e Perle. U so portu di Nansha hè un portu d'acqua prufonda, chì offre rotte vantaghjose versu l'Asia sudorientale, l'Africa, u Mediu Oriente è l'America Meridionale. Guangzhou hà una longa storia di robustu cummerciu d'importazione è d'esportazione, senza cuntà chì hà ospitatu più di 100 fiere di Canton, attraendu numerosi cummercianti.

Portu di Xiamen, situata in a pruvincia di Fujian, face parte di u gruppu di porti custieri sudorientali di a Cina, chì serve Taiwan, Cina, Sud-Est Asiaticu è Stati Uniti occidentali. Grazie à l'entrata in vigore di u RCEP, e rotte di u Sud-Est Asiaticu di u portu di Xiamen sò ancu cresciute rapidamente. U 3 d'aostu di u 2025, Maersk hà lanciatu una rotta diretta da Xiamen à Manila, Filippine, cù un tempu di spedizione di solu 3 ghjorni.

Portu di Qingdao, situatu in a pruvincia di Shandong, in Cina, hè u più grande portu di container in u nordu di a Cina. Appartene à u gruppu portuariu Bohai Rim è serve principalmente rotte versu u Giappone, a Corea di u Sud, u Sudeste Asiaticu è u transpacificu. A so cunnessione portuaria hè paragunabile à quella di u portu di Shenzhen Yantian.

Portu di Tianjin, chì face ancu parte di u gruppu portuariu di Bohai Rim, serve rotte marittime versu u Giappone, a Corea di u Sud, a Russia è l'Asia Centrale. In cunfurmità cù l'iniziativa Belt and Road è cù l'entrata in vigore di u RCEP, u portu di Tianjin hè diventatu un centru marittimu chjave, chì cunnetta paesi cum'è Vietnam, Tailanda è Malesia.

Portu di Dalian, situata in a pruvincia di Liaoning in u nordeste di a Cina, in a penisula di Liaodong, serve principalmente rotte versu u Giappone, a Corea di u Sud, a Russia è l'Asia Centrale. Cù u crescente cummerciu cù i paesi RCEP, cuntinueghjanu à emerge nutizie di novi rotte.

Portu di Hong Kong, situatu in a Greater Bay Area di Guangdong-Hong Kong-Macao in Cina, hè ancu unu di i porti più trafficati è un centru maiò in a catena di furnimentu mundiale. L'aumentu di u cummerciu cù i paesi membri di a RCEP hà purtatu nuove opportunità à l'industria marittima di Hong Kong.

Giappone

A situazione geografica di u Giappone u divide in "Porti di Kansai" è "Porti di Kanto". I porti di Kansai includenuPortu d'Osaka è Portu di Kobe, mentre chì i porti di Kanto includenuPortu di Tokyo, Portu di Yokohama è Portu di NagoyaYokohama hè u più grande portu maritimu di u Giappone.

Corea di u Sudu

I principali porti di a Corea di u Sud includenuPortu di Busan, Portu di Incheon, Portu di Gunsan, Portu di Mokpo è Portu di Pohang, cù u portu di Busan chì hè u più grande.

Hè da nutà chì durante a bassa stagione, e navi da carica chì partenu da u portu di Qingdao, in Cina, versu i Stati Uniti ponu attraccà u portu di Busan per caricà carichi vioti, ciò chì pò causà un ritardu di parechji ghjorni à a so destinazione.

Australia

Australiasi trova trà l'Oceanu Pacificu Meridionale è l'Oceanu Indianu. I so porti principali includenuPortu di Sydney, Portu di Melbourne, Portu di Brisbane, Portu di Adelaide è Portu di Perth, ecc.

Nova Zelanda

Cum'è l'Australia,Nova Zelandasi trova in Oceania, à sudeste di l'Australia. I so porti principali includenuPortu d'Auckland, Portu di Wellington è Portu di Christchurchecc.

Brunei

Brunei cunfina cù u statu malasianu di Sarawak. A so capitale hè Bandar Seri Begawan, è u so portu principale hèMuara, u più grande portu di u paese.

Campuccià

A Cambogia cunfina cù a Tailanda, u Laos è u Vietnam. A so capitale hè Phnom Penh, è i so porti principali includenuSihanoukville, Phnom Penh, Koh Kong è Siem Reap, ecc.

Indonesia

L'Indonesia hè u più grande arcipelagu di u mondu, cù Jakarta cum'è capitale. Cunnisciuta cum'è a "Terra di e Mille Isule", l'Indonesia vanta una ricchezza di porti. I porti principali includenuJakarta, Batam, Semarang, Balikpapan, Banjarmasin, Bekasi, Belawan, è Benoa, etc.

Laos

U Laos, cù Vientiane cum'è capitale, hè l'unicu paese senza sbocchi sul mare in u Sudeste Asiaticu senza un portu marittimu. Dunque, u trasportu si basa solu nantu à e vie navigabili interne, cumpreseVientiane, Pakse è Luang PrabangGrazie à l'iniziativa Belt and Road è à l'implementazione di u RCEP, a ferrovia Cina-Laos hà vistu una crescita di a capacità di trasportu dapoi a so apertura, ciò chì hà purtatu à una rapida crescita di u cummerciu trà i dui paesi.

Malesia

Malesia, divisa in Malesia Orientale è Malesia Occidentale, hè un centru marittimu chjave in l'Asia Sudorientale. A so capitale hè Kuala Lumpur. U paese vanta ancu numerose isule è porti, frà i quali i principali sòPort Klang, Penang, Kuching, Bintulu, Kuantan, è Kota Kinabalu, etc.

Filippine

Filippine, situata in l'Oceanu Pacificu occidentale, hè un arcipelagu cù a so capitale Manila. I porti principali includenuManila, Batangas, Cagayan, Cebu è Davao, etc.

Singapore

Singaporeùn hè micca solu una cità ma ancu un paese. A so capitale hè Singapore, è u so portu principale hè ancu Singapore. U trafficu di container di u so portu hè trà i più alti di u mondu, ciò chì ne face u più grande centru di trasbordu di container di u mondu.

Tailanda

Tailandacunfina cù a Cina, u Laos, a Cambogia, a Malesia è u Myanmar. A so capitale è a più grande cità hè Bangkok. I porti principali includenuBangkok, Laem Chabang, Lat Krabang è Songkhla, etc.

Birmania

U Myanmar hè situatu in a parte occidentale di a penisula indocinese in l'Asia sudorientale, cunfinante cù a Cina, a Tailanda, u Laos, l'India è u Bangladesh. A so capitale hè Naypyidaw. U Myanmar vanta una longa costa nant'à l'Oceanu Indianu, cù porti maiò cumpresiYangon, Pathein è Mawlamyine.

Vietnam

Vietnamhè un paese di l'Asia sudorientale situatu in a parte orientale di a penisula indocinese. A so capitale hè Hanoi, è a so più grande cità hè Ho Chi Minh City. U paese vanta una longa costa, cù porti maiò cumpresiHaiphong, Da Nang è Ho Chi Minh, ecc.

Basatu annantu à "Indice di Sviluppu di u Hub di Spedizioni Internaziunali - Rapportu Regiunale RCEP (2022)", hè valutatu un livellu di cumpetitività.

Ulivellu principaleinclude i porti di Shanghai è Singapore, dimustrendu e so forti capacità cumplete.

Ulivellu di pioniereinclude i porti di Ningbo-Zhoushan, Qingdao, Shenzhen è Busan. Ningbo è Shenzhen, per esempiu, sò tramindui centri impurtanti in a regione RCEP.

Ulivellu dominanteinclude i porti di Guangzhou, Tianjin, Port Klang, Hong Kong, Kaohsiung è Xiamen. Port Klang, per esempiu, ghjoca un rolu significativu in u cummerciu di l'Asia sudorientale è facilita u transitu.

Ulivellu di spina dorsaleinclude tutti l'altri porti di mostra, eccettu i porti sopra menzionati, chì sò cunsiderati centri di spedizione spinali.

A crescita di u cummerciu in a regione Asia-Pacificu hà purtatu u sviluppu di l'industrie portuarie è di u trasportu marittimu, denduci, cum'è spedizionieri, più opportunità di collaborà cù i clienti di a regione. Senghor Logistics collabora spessu cù clienti diAustralia, Nova Zelanda, Filippine, Malesia, Tailanda, Singapore è altri paesi, currispundendu precisamente à i calendarii di spedizione è e soluzioni logistiche per risponde à i so bisogni. L'impurtadori chì anu dumande sò benvenuti àcuntatta ci!


Data di publicazione: 06/08/2025