On 18 di lugliu, quandu u mondu esternu hà cridutu chì u13 ghjorniA greva di i travagliadori portuali di a Costa Ovest canadiana puderia infine esse risolta sottu à u cunsensu righjuntu da i patroni è l'impiegati, u sindicatu hà annunziatu u dopu meziornu di u 18 chì ricusarà i termini di l'accordu è ripiglierà a greva.A chjusura di i terminali portuali puderia purtà torna à più interruzioni di a catena di furnimentu.
U capu di u sindicatu, a Federazione Internaziunale di i Dock è Magazzini di u Canada, hà annunziatu chì u so caucus crede chì i termini di l'accordu prupostu da i mediatori federali ùn pruteggenu micca l'impieghi attuali o futuri di i travagliadori. U sindicatu hà criticatu a dirigenza per ùn avè micca affrontatu u costu di a vita affrontatu da i travagliadori in l'ultimi anni, malgradu i profitti record.
À u listessu tempu, i sindicati dichjaranu chì a dirigenza deve esse capace di riaffruntà l'incertezze di i mercati finanziarii mundiali per i so membri.
L'Associazione di l'Impiegatori Marittimi di a Columbia Britannica, chì rapprisenta a gestione, hà accusatu a dirigenza di u caucus sindicale di avè rigettatu l'accordu transazionale prima chì tutti i membri di u sindicatu vutassinu, è hà dettu chì l'azzioni di u sindicatu eranu dannose per l'ecunumia canadiana, a reputazione internaziunale è i mezi di sussistenza è un ulteriore dannu per i Canadesi chì dipendenu da a stabilizazione di e catene di furnimentu. L'associazione hà dettu chì l'accordu di quattru anni prumittia aumenti di salarii è benefici di circa u 10% in l'ultimi trè anni.
Circa 7.400 travagliadori in più di 30 porti in Columbia Britannica, Canada, situati nant'à a costa Pacifica, sò andati in greva dapoi u 1u di lugliu, a Festa di u Canada. I principali cunflitti trà u travagliu è a dirigenza sò i salarii, l'esternalizazione di i travagli di manutenzione è l'automatizazione di i porti. UPortu di Vancouver, u portu u più grande è u più trafficatu di u Canada, hè ancu direttamente affettatu da a greva. U 13 di lugliu, i sindicati è a dirigenza anu annunziatu a so accettazione di u pianu di mediazione prima di a scadenza fissata da u mediatore federale per a negoziazione di i termini di l'accordu, ghjunghjendu à un accordu pruvisoriu è accunsentendu à ripiglià l'operazioni nurmali à u portu u più prestu pussibule.
Certe camere di cummerciu in a Columbia Britannica è in u Greater Vancouver anu espressu a so costernazione per a ripresa di i grevi da parte di u sindicatu. Durante u grevu precedente, un certu numeru di camere di cummerciu è u guvernatore di l'Alberta, una pruvincia interna vicina à a Columbia Britannica, anu dumandatu à u guvernu federale canadianu d'intervene per mette fine à u grevu per via legislativa.
U Greater Vancouver Board of Trade hà dichjaratu chì questu hè u più longu scioperu portuariu in corsu chì l'agenzia hà scontru in quasi 40 anni. L'impattu cummerciale di u precedente scioperu di 13 ghjorni hè statu stimatu à circa 10 miliardi di dollari canadiani.
Inoltre, a greva di i portuari nantu à a costa occidentale di u Canada hà purtatu à una maggiore congestione nantu à a costa occidentale di i Stati Uniti. Cù "l'aiutu" di a capacità di spedizione ridotta è di a dumanda di punta di stagione,A tarifa di fretu transpacificu hà un forte momentum di aghjustamentu à l'alza u 1u d'aostu. A disrupzione causata da a chjusura di i porti canadiani pò ghjucà un certu rolu in u mantenimentu di l'aumentu di i tariffi di fretui Stati Unitilinea.
Ogni volta chì ci hè una greva, prulungherà sicuramente u tempu di consegna di u spedizioniere. Senghor Logistics ricorda torna chì i spedizionieri è i spedizionieri chì anu speditu recentemente in Canada,Fate attenzione à u ritardu è à l'impattu di a greva nant'à u trasportu di merci in tempu.!
Data di publicazione: 19 di lugliu di u 2023