Dopu à a riduzione di i tariffi Cina-USA, chì hè accadutu à i tassi di fretu ?
Sicondu a "Dichjarazione cumuna nantu à a riunione ecunomica è cummerciale Cina-USA in Ginevra" publicata u 12 di maghju di u 2025, e duie parti sò ghjunte à u seguente consensu chjave:
I tariffi sò stati ridotti significativamente:I Stati Uniti anu annullatu u 91% di i tariffi imposti à i prudutti chinesi in aprile 2025, è a Cina hà annullatu simultaneamente i contratariffi di a listessa proporzione; per a "tariffa reciproca" di u 34%, e duie parti anu suspesu u 24% di l'aumentu (mantenendu u 10%) per 90 ghjorni.
Questu aghjustamentu tariffariu hè senza dubbitu un puntu di svolta maiò in e relazioni ecunomiche è cummerciale trà a Cina è i Stati Uniti. I prossimi 90 ghjorni diventeranu un periodu chjave per e duie parti per negozià ulteriormente è prumove u miglioramentu cuntinuu di e relazioni ecunomiche è cummerciale.
Dunque, chì sò l'impatti per l'impurtatori?
1. Riduzione di i costi: Si prevede chì a prima fase di riduzione tariffaria riducerà i costi cummerciali Cina-USA di u 12%. Attualmente, l'ordini si stanu riprendendu gradualmente, e fabbriche cinesi stanu accelerendu a pruduzzione è l'impurtatori americani stanu riavviendu i prughjetti.
2. L'aspettative tariffarie sò stabili: e duie parti anu stabilitu un mecanismu di cunsultazione per riduce u risicu di cambiamenti di pulitica, è l'imprese ponu pianificà i cicli di appruvvisi è i budget logistichi cù più precisione.
Sapè ne di più:
Quanti passi ci vole da a fabbrica à u destinatariu finale ?
Impattu nantu à i tassi di fretu dopu a riduzione tariffaria:
Dopu à a riduzione di i tariffi, l'impurtadori puderanu accelerà u rifornimentu per piglià u mercatu, ciò chì si traduce in un aumentu di a dumanda di spaziu di spedizione à cortu termine, è parechje cumpagnie di navigazione anu annunziatu aumenti di prezzi. Cù a riduzione di i tariffi, i clienti chì aspettavanu prima anu cuminciatu à avvisà ci di caricà i container per u trasportu.
Da i tariffi di fretu aghjurnati da e cumpagnie di navigazione à Senghor Logistics per a seconda metà di maghju (da u 15 di maghju à u 31 di maghju 2025), hè aumentatu di circa 50% paragunatu à a prima metà di u mese.Ma ùn pò micca resiste à l'onda imminente di spedizioni. Tutti volenu prufittà di stu periodu di finestra di 90 ghjorni per spedisce, dunque a stagione di punta logistica ghjunghjerà prima di l'anni precedenti. À u listessu tempu, si deve nutà chì e cumpagnie di navigazione stanu trasferendu a capacità torna à a linea americana, è u spaziu hè digià strettu. U prezzu di uLinea UShè cresciutu bruscamente, purtendu in crescitaCanadianuèSudamericanupercorsi. Cum'è previstu, u prezzu hè altu è a riservazione di spaziu hè difficiule avà, è simu occupati à aiutà i clienti à piglià spaziu ogni ghjornu.
Per esempiu, Hapag-Lloyd hà annunziatu chì da15 di maghju 2025, u GRI da l'Asia à l'America Meridionale Occidentale, l'America Meridionale Orientale, u Messicu, l'America Centrale è i Caraibi serà500 USD per container di 20 piedi è 1.000 USD per container di 40 piedi(I prezzi per Portu Riccu è l'Isule Vergini Americane aumenteranu da u 5 di ghjugnu.)
U 15 di maghju, a cumpagnia di navigazione CMA CGM hà annunziatu ch'ella cumincerà à applicà supplementi di stagione di punta per u mercatu Transpacificu Est15 di ghjugnu 2025A strada hè da tutti i porti in Asia (cumpresu l'Estremo Oriente) o transitu versu tutti i porti di scaricamentu in i Stati Uniti (eccettu Hawaii) è Canada o punti interni attraversu i porti sopra citati. U costu di u supplementu serà3.600 $ US per container di 20 piedi è 4.000 $ US per container di 40 piedi.
U 23 di maghju, Maersk hà annunziatu ch'ella impunerà un supplementu PSS di stagione di punta nantu à e rotte da l'Estremo Oriente à l'America Centrale è i Caraibi / a Costa Ovest di l'America Meridionale, cù unSupplemento per container di 20 piedi di 1.000 USD è un supplemento per container di 40 piedi di 2.000 USDEntrerà in vigore u 6 di ghjugnu, è Cuba entrerà in vigore u 21 di ghjugnu. U 6 di ghjugnu, a surcharge da a Cina cuntinentale, Hong Kong, Cina è Macau à l'Argentina, u Brasile, u Paraguay è l'Uruguay serà500 USD per i container di 20 piedi è 1.000 USD per i container di 40 piedi, è da Taiwan, Cina, entrerà in vigore da u 21 di ghjugnu.
U 27 di maghju, Maersk hà annunziatu chì applicherà un supplementu per carichi pesanti da l'Estremo Oriente à a costa occidentale di l'America Meridionale, l'America Centrale è i Caraibi à partesi da u 5 di ghjugnu. Questu hè un supplementu supplementu per carichi pesanti per i container secchi di 20 piedi, è un supplementu di400 dollari americaniserà fatturatu quandu u pesu lordu verificatu (VGM) (> 20 tunnellate metriche) di a carica supera a soglia di pesu.
Daretu à l'aumentu di i prezzi di e cumpagnie di navigazione ci sò u risultatu di una varietà di fattori.
1. A precedente pulitica di "tariffa reciproca" di i Stati Uniti hà perturbatu l'ordine di u mercatu, ciò chì hà purtatu à l'annullamentu di certi piani di spedizione di merci nantu à e rotte nordamericane, à una forte calata di e prenotazioni di u mercatu spot, è à a sospensione o riduzione di alcune rotte versu i Stati Uniti di circa u 70%. Avà chì e tariffe sò state aghjustate è chì si prevede chì a dumanda di u mercatu aumenterà, e cumpagnie di navigazione cercanu di cumpensà e perdite precedenti è di stabilizà i profitti aumentendu i prezzi.
2. U mercatu mundiale di u trasportu marittimu stessu hè cunfruntatu à parechje sfide, cum'è l'aumentu di a congestione in i principali porti in Asia èEuropa, a crisa di u Mari Rossu chì face chì e rotte aggirinu l'Africa, è un aumentu di i costi logistichi, tutti fattori chì anu incitatu e cumpagnie di navigazione à aumentà i tariffi di fretu.
3. L'offerta è a dumanda ùn sò micca uguali. I clienti americani anu fattu ordini in crescita, è anu un bisognu urgente di rifornisce e scorte. Sò ancu preoccupati chì ci saranu cambiamenti in i tariffi futuri, dunque a dumanda di trasportu di merci da a Cina hè esplosa in un cortu periodu di tempu. S'ellu ùn ci fussi stata a precedente timpesta tariffaria, e merci spedite in aprile serianu ghjunte in i Stati Uniti avà.
Inoltre, quandu a pulitica tariffaria hè stata emessa in aprile, parechje cumpagnie di navigazione anu trasferitu a so capacità di navigazione in Europa è in America Latina. Avà chì a dumanda hè subitu rimbalzata, a capacità di navigazione ùn pò micca risponde à a dumanda per un pezzu, ciò chì hà causatu un squilibriu seriu trà l'offerta è a dumanda, è u spaziu di navigazione hè diventatu estremamente strettu.
Da u puntu di vista di a catena di furnimentu mundiale, a riduzione di i tariffi marca u cambiamentu di u cummerciu Cina-USA da "cunfruntazione" à "ghjocu di regule", rinfurzendu a fiducia di u mercatu è stabilizendu a catena di furnimentu mundiale. Coglie u periodu di finestra di fluttuazioni di u trasportu di merci è trasfurmà i dividendi pulitichi in vantaghji cumpetitivi attraversu suluzioni logistiche diversificate è a custruzzione di flessibilità di a catena di furnimentu.
Ma à u listessu tempu, l'aumentu di i prezzi è u spaziu di spedizione strettu in u mercatu di u trasportu marittimu anu ancu purtatu novi sfide à e cumpagnie di cummerciu esteru, aumentendu i costi logistichi è e difficultà di trasportu. Attualmente,Senghor Logistics seguita ancu da vicinu e tendenze di u mercatu, furnendu à i clienti avvisi di ligame tariffariu-merci è suluzioni persunalizate per affruntà inseme a nova nurmalità di u cummerciu mundiale.
Data di publicazione: 15 di maghju 2025