WCA Focus nantu à l'affari internaziunali di mare è aria à porta
Logistica Senghor
bannenr88

Nutizie

E minacce tariffarie cuntinueghjanu, i paesi si precipitanu à spedisce merci urgentemente, è i porti americani sò bluccati per crollà!

E minacce tariffarie custanti di u presidente americanu Trump anu scatenatu una corsa à e spedizioni.USmerci in i paesi asiatichi, ciò chì provoca una seria congestione di container in i porti americani. Stu fenomenu ùn solu affetta l'efficienza è u costu di a logistica, ma porta ancu enormi sfide è incertezze per i venditori transfrontalieri.

I paesi asiatichi si precipitanu à spedisce merci urgentemente

Sicondu l'annunziu di u Registru Federale di i Stati Uniti, da u 4 di ferraghju 2025, tutte e merchenzie originarie di a Cina è di Hong Kong, Cina chì entranu in u mercatu americanu o chì sò estratte da i magazzini saranu sottumesse à tariffi supplementari in cunfurmità cù e nuove regulazioni (vale à dì, un aumentu di u 10% di i tariffi).

Stu fenomenu hà inevitabilmente attiratu una larga attenzione in u campu cummerciale di i paesi asiatichi è hà scatenatu una corsa à grande scala per spedisce merci.

L'imprese è i cummercianti in i paesi asiatichi anu pigliatu azzioni una dopu l'altra, currendu contr'à u tempu per spedisce merci in i Stati Uniti, pruvendu à compie e transazzioni prima chì i tariffi sianu aumentati significativamente, per riduce i costi cummerciali è mantene i margini di prufittu.

I porti americani sò bluccati à u puntu di crollu

Sicondu i dati di u Centru Marittimu di u Giappone, in u 2024, u vulume di l'esportazioni di container da 18 paesi o regioni asiatiche versu i Stati Uniti hè ghjuntu à 21,45 milioni di TEU (in termini di container di 20 piedi), un record. Daretu à questi dati ci hè u risultatu di l'effettu cumminatu di diversi fattori. In più di i fattori di a fretta di spedisce e merci primau Capu d'annu cineseL'aspettativa di Trump di aggravà a guerra tariffaria hè diventata ancu una forza motrice impurtante per sta onda di spedizione urgente.

L'annu novu cinese hè una festa tradiziunale impurtante in parechji paesi è regioni asiatiche. E fabbriche aumentanu di solitu a pruduzzione prima di a festa per risponde à a dumanda di u mercatu. Quest'annu, a minaccia tariffaria di Trump hà fattu chì questu sensu d'urgenza per a pruduzzione è a spedizione sia ancu più forte.

L'imprese sò preoccupate chì una volta chì a nova pulitica tariffaria serà applicata, u costu di e merchenzie aumenterà significativamente, ciò chì pò fà chì i prudutti perdinu a cumpetitività di prezzu. Dunque, anu urganizatu a pruduzzione in anticipu è acceleratu e spedizioni.

A previsione di l'industria di u cummerciu al dettaglio di i Stati Uniti di un aumentu di l'impurtazioni in u futuru hà aggravatu ancu di più l'atmosfera tesa di e spedizioni urgenti. Questu mostra chì a dumanda di u mercatu americanu per i prudutti asiatichi ferma forte, è l'impurtadori sceglienu di cumprà merci in grande quantità in anticipu per fà fronte à pussibuli aumenti tariffari futuri.

In vista di a peghjurazione di a congestione portuaria in i Stati Uniti, Maersk hà pigliatu l'iniziativa in a presa di contromisure è hà annunziatu chì u so serviziu Maersk North Atlantic Express (NAE) suspenderà temporaneamente u serviziu di linea di u portu di Savannah.

Fonte: situ web ufficiale di MSK

Congestione in i porti populari

USeattleU terminal ùn pò micca piglià i container per via di a congestione, è u periodu di almacenamentu gratuitu ùn serà micca allargatu. Hè chjusu à casu u luni è u venneri, è l'ora di l'appuntamentu è e risorse di i scaffali sò limitate.

UTampaU terminal hè ancu congestionatu, cù una mancanza di scaffali, è u tempu d'attesa per i camion supera e cinque ore, ciò chì limita a capacità di trasportu.

Hè difficiule perAPMTerminal per piglià appuntamentu per ricuperà i container vioti, chì affettanu e cumpagnie di navigazione cum'è ZIM, WANHAI, CMA è MSC.

Hè difficiule perCMATerminal per piglià i container vioti. Solu APM è NYCT accettanu appuntamenti, ma l'appuntamenti APM sò difficiuli è NYCT face pagà.

HoustonU terminal qualchì volta rifiuta d'accettà i cuntenitori vioti, ciò chì porta à un aumentu di i ritorni in altri lochi.

Trasportu in trenu daChicago à Los Angelesci vole duie settimane, è a scarsità di scaffali di 45 piedi provoca ritardi. I sigilli di i container in u cantiere di Chicago sò tagliati, è a carica hè ridutta.

Cumu trattà cun questu?

Hè prevedibile chì a pulitica tariffaria di Trump avarà un impattu significativu nantu à i paesi è e regioni asiatiche, ma l'alta rentabilità di i prudutti cinesi è di a fabricazione cinese hè sempre a prima scelta per a maiò parte di l'impurtadori americani.

Cum'è spedizioniere chì trasporta spessu merci da a Cina à i Stati Uniti,Logistica Senghorhè ben cusciente chì i clienti puderanu esse più sensibili à i prezzi dopu l'aghjustamentu tariffariu. In u futuru, in u schema di quotazione furnitu à i clienti, cunsidereremu pienamente i bisogni di spedizione di i clienti è furniremu à i clienti quotazioni accessibili. Inoltre, rinfurzeremu a cuuperazione è a cumunicazione cù e cumpagnie di navigazione è e compagnie aeree per risponde inseme à i cambiamenti è i risichi di u mercatu.


Data di publicazione: 11 di ferraghju 2025